Ik wil een bijdrage aan cultuurontwikkeling doen

Wordt een vriend van stichting COAC

Houdt u ook van cultuur en wilt u als particulier een bijdrage leveren aan culturele ontwikkeling in Alphen-Chaam? Meld u dan aan als Vriend van COAC.

Hoe wordt u Vriend van COAC?

U steunt de culturele ontwikkeling in Alphen-Chaam als vriend door eenmalig een bedrag naar keuze over te maken. Uiteraard zijn alle bijdragen welkom.

Vriendenregister

Op de website is een vriendenregister geopend. Bij een minimale en eenmalige storting van € 30 kan uw naam worden vermeld in het Vriendenregister. Deze vermelding geldt voor een periode van drie jaar, gerekend vanaf de start bijdrage.

Vrienden van COAC ontvangen via e-mail aankondigingen en uitnodigingen van activiteiten waarbij het COAC co-sponsor is. Zo bent u als eerste op de hoogte.

Wordt een sponsor van stichting COAC

Houdt u van cultuur en wilt u graag een financiële bijdrage leveren aan de culturele ontwikkeling in Alphen Chaam? Meld u dan aan als sponsor.

Wat houdt dat in?

Als sponsor van het COAC wordt – uiteraard alleen met uw goedkeuring – het bedrijfslogo opgenomen in de eregalerij van sponsors op onze website. Iedereen die de website bezoekt, kan deze eregalerij bekijken.

De Zilveren Galerij: Uw bedrijfslogo komt in de Zilveren Galerij bij een eenmalige sponsoring vanaf € 250.

De Gouden Galerij: Uw bedrijfslogo komt in de Gouden Galerij bij een eenmalige sponsoring vanaf € 500.

Deze vermeldingen gelden voor een periode van 3 jaar, vanaf de start van sponsoring. Hierna kunt u opnieuw een bijdrage doen, volgens de dan geldende bedragen.

Wilt u liever een andere vorm van sponsoring?

U kunt ook kiezen een bepaald evenement financieel te ondersteunen. Het is dan mogelijk dat uw naam en logo op een reclamebord wordt geplaatst (met daarop de tekst: “mede mogelijk gemaakt door …”).

En natuurlijk is iedere bijdrage van harte welkom!

Gouden galerij

Zilveren galerij

Volgt nog.

ANBI erkenning

COAC heeft op dit moment nog geen ANBI-status.