Marionne Westra - Secretaris

Ik ben geboren en getogen in Eindhoven, na mijn opleiding aan de pedagogische akademie trouwde ik met Lammert en zijn we meerdere keren verhuisd.  In 1993 zijn we – ons gezin was inmiddels compleet met de geboorte van 3 dochters in 1984, 1986 en 1988, terecht gekomen in West Brabant. Eerst een aantal jaren in  Ulvenhout, daarna in Breda waar we heerlijk dicht bij het centrum woonden. Sinds 2000 werk ik bij bij Juzt in Breda als begeleider pleegzorg en ik vind het nog steeds een mooie uitdaging een rol te spelen in het zo optimaal mogelijk ondersteunen van  kinderen die (tijdelijk) niet bij hun eigen ouders kunnen opgroeien.

Steeds sterker werd onze behoefte aan ruimte en vrijheid; we besloten buiten te gaan wonen en gingen op zoek naar een mooie plek met mogelijkheden om het buiten wonen ook te delen met anderen. Deze plek vonden we in Chaam aan het Moleneind. In 2013 zijn we verhuisd en dit jaar is ook de wens anderen mee te laten genieten van deze mooie plek gerealiseerd in de vorm van  Bed & Breakfast “Bij ons in Chaam”.

Naast mijn B&B waardoor vooral mensen van buiten de gemeente meegenieten van dit mooie gebied wil ik me ook graag inzetten voor locale verbinding en inspiratie  met behulp van kunst en cultuur door een bijdrage te leveren aan het werk van Stichting COAC. Ik denk dat de omgeving heel veel kansen en mogelijkheden biedt!